Lotte van Zelst

Foto’s:
582

Over mij

Ik ben Lotte en heb net mijn Bachelor Politicologie gehaald bij Universiteit Leiden.

Daarnaast speel ik bij een musical vereniging, speel ik op de klarinet bij mijn orkest, zit ik bij de scouting en doe ik nog heel veel andere dingen! Ik wilde altijd al naar Afrika en nu kan het, dus ik doe het gewoon!

Over mijn reis

Allereerst ga ik drie maanden lang vrijwillgerswerk doen in Ghana bij de organisatie Vrijwillig Wereldwijd. Ik ga daar de Kids Active school ondersteunen door Engelse bijles te geven en te helpen waar nodig is. Ik zal slapen bij een gastgezin en de laatste zes weken verblijven in een traditioneel dorpje.

Na deze drie maanden ga ik doorreizen naar Zuid-Afrika. Daar ga ik met een georganiseerde rondreis mee. Beginnend in Johannesburg en dan via het Krugerpark, langs de kust naar Kaapstad. Daar blijven we nog een paar dagen, waarna wij weer terugvliegen naar Nsderland.

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

Ghana, Nederland, Portugal, Swaziland, Verenigde Arabische Emiraten, Zuid-Afrika.